Wednesday, March 16, 2005


Jeslina dan keluarga bergambar bersama tunangnya. Posted by Hello

20 comments:

Anonymous said...

Biarlah dia cepat-cepat nikah atau kahwin ikut suami keluar dari bumi tanah melayu yang tercinta ini. Tanah Melayu ini tidak memerlukannya apa lagi umat islam semua.
Untung sabut timbul dan untung batu akan tenggelam lah ia.

Pedang samurai

kusainip said...

Saya cadangkan gambar ini diedarkan kesemua rangkaian TV dan Akbar negara untuk dijadikan model wanita islam Hadari.Tentu Pak Lah,Endon, Najib, Rosnah, Kadir, Rais, Shahrizat, Azalina, Khairy dll akan membawa dan membentangkan diparlimen

Anonymous said...

Dapatlah rasa balak omputih ! Hari2 boleh makan biskut !Ya aak auw !

Anonymous said...

oi bangang.cuba jgn kaitkan seseorg dgn islam hadhari...kalau tak paham maksud islam hadhari,jgn nak memandai-mandai.apa ko ingat haji adi tu berjaya buat apa yg dia dok cakap2 ker?ko ingat dah kurang ke pompuan seksi kat t'ganu masa dia pegang t'ganu dulu?heh..jgnkan nak nasihatkan org pompuan jgn buat dosa,nak suruh budak2 lelaki yg ramai2 tepi jalan yg tak sembahyang jumaat supaya pergi sembahyang pun tak pernah...dr segi kebersihan pun tak pernah nak dititik beratkan..hmm..hampeh.tu ke membangun bersama islam????blah la ko PAS!!

Anonymous said...

islam HAD HARi. macan tulah perangai pengikut islam Had Hari. macan si polan tu. macan dia faham islam had hari. benda yang haram tatap haram. jgn jadi org munafik. cuba tengok penaja islam had hari tu. ada ke bini dia dibiarkan tengok fesyen yang mendedahkan aurat. tapi nak kata apa, baik bini, baik anak mana nak tutup aurat. minta maaflah cakap. sebab dia pemimpin mesti menunjukan teladan, ialah isteri kepada islam penaja islam Had hari. KEPADA ORANG ISLAM INGATLAH BALA ALLAH TAK KENAL SIAPA........

Anonymous said...

Kpd Anon 10.10 AM

Yg melenting sgt tu kenapa? Bukankah pemimpin-pemimpin yang memperdagangkan Islam Hadhari sendiri yang menghalang apabila tindakan terhadap perlakuan maksiat diambil? Pemuja Islam Hadhari macam anda sepatutnya sedar dan insaf bahawa apa-apa yg diharamkan Allah tetap haram dan mesti dijauhi. Kalau membela perlakuan maksiat bermakna ada sahamlah tu.

Ibn Abd Halim said...

Kita tidak boleh persoalkan keislaman seseorang, tapi Jeslina sendiri telah mempamerkan dirinya sendiri untuk tontonan awam. Yang selebihnya kita serahkan kepada Allah saja. Sisters In Islam tentu setuju. Kubur masing-masing tapi pemerintah ada tanggungjawab. Biarlah mereka jawab di hadapan Allah kelak.

Anonymous said...

Semoga Allah memberikannya petunjuk supaya kembali kejalan yang diredhaiNya.

Anonymous said...

saya bukanlah seorang yang fanatik PAS pun bukan yang menyokong kerajaan sekarang nie tapi rasanya masih boleh bezakan yang mana halal haram dan yang baik atau buruk.Yang islam hadhari cuba buat memang bukan agama yang boleh diikut dan diamal..kepada sipolan ternyata tak reti nak membezakan sendiri so jangan memandai-mandai nak panggil orang bangang!! kembalilah mengucap syahadah kalau anda mengaku beragama islam.

Anonymous said...

menyeru kpd.kebaikan dan mencegah kemungkaran adalah tugas semua org.
yg.mengaku ISLAM

Anonymous said...

Setiap kali tengok gambar jesslina Hasyim tu mesti tak lari tengok dadanya yang tidak menutup aurat. Inilah tanda hari nak kiamat. Islam hanya sebagai hiasan hidup. Orang Islam tidak tahu yang mana betul dan salah. Islam Hadahari Pak Lah hanya sekadar impian.Jangan di suatu hari nanti Allah s.w.t turunkan kepada kita bala baru kita nak bertaubat macam Tsunami di Aceh.

Ya Allah, lindungilah umatmu dari bala dan kecelakaan.

Anonymous said...

Dalam issu Jeslina, kita mesti lupakan apa idelogi politik kita, kita semua yang mengaku beragama Islam MESTI bersatu untuk menentang kemungkaran yang dilakukan. Sebab amar makruf nahi mungkar adalah tanggung jawab setiap umat Islam. Sama kita hantar/edar gambar Jeslina keseluruh dunia, "inilah model pakaian wanita negara pegerusi OIC"

Anonymous said...

Bila membaca isu Jeslina di surat khabar tempuh hari maka teringatlah orang tua ada berkata, bagaimana acuan, begitulah kuihnya. Ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi? Begitulah ayah ibulah lah mencorakkan anak sama ada menjadi yahudi atau nasrani.
Kini bila tengok gambar jeslina dengan tunangnya, maka saya puji Allah. Allah kata, perempuan baik adalah untuk lelaki yang baik dan lelaki baik adalah untuk perempuan yang baik dan sebaliknya. Bila tengok Jeslina nak kahwin dengan mat salleh, fahamlah bahawa Jeslina adalah orang yang ......!!

Anonymous said...

Apa nak kecoh-kecoh,apa yang berlaku kebelakangan ini semuanya dah ada dalil-dalilnya mahupun dalam Al-Quran ataupun dalam al-Hadis.Dalam Hadis ada menyebut kebanyakan penghuni neraka adalah terdiri dari orang perempuan dan jika kita lihat pada hari ini kaum perempuan lebih lantang menuntut hak mereka berbanding kaum lelaki.Tugas kita di bumi Allah ini hanya menyampaikan apa yang kita tahu dan ingat mengingatkan sesama saudara kita.Tahun yang mendatang akan lebih buruk dari tahun yang sebelumnya.

Anonymous said...

ape yg jeslina wat tu, pada saya tak cukup lagi kut. kalau boleh pakai bikini je masuk ke zouk tu, baru ler sume pengikut had hari berbondong-bondong masuk same...baru ler si azazil gelak sampai nak mampus. tapi dia takan mampus sampai ari kiamat nanti..baru ler seluruh dunia kate ..huiiiyoooo.. negara islam had hari pimpinan pengerusi OIC,boleh dijadikan contoh untuk majukan negara..maka ramai lah pelawat dan pelancong datang dan menambahkan pendapatan negara.. betul ke tak arrrrr...(mgucap dulu)

Anonymous said...

guys, GET A LIFE!!!

Naza said...

say raselah bukan semua lelaki mat salleh tu jahat. Cuma diorang tu kuat selera siket...

oldsk00l said...

eleh.... bkn best pn kawin ngan mat salleh. nk ikut selera mat saleh semua pompuan diaorg nk.. jeslina pn same xckp duit nk beli baju ckp jealh.... smua nk dedahkn last2 xpakai ape2 pn lg bagus

Anonymous said...

jeslina??? hahahhaha besarnya tetek dia....bagus la kawin ngan mat saleh....hari hari dapat batang besar...baru puas...dari pandangan aku la...jeslina ni gedik nak mampos...kuat sex...pasaipa aku cakap? wanita yang payudaranya besar kuat nafsu...tapi akal kurang...hahahhahaha lain kali jeslina kasi la pakai bikini ka spender g string ker....ataupun bogel terus lagi best! untuk tatapan kita bersama


ahli pemuda umno kangar

Anonymous said...

Hoi jubur lembu cicah nyor...mu dok kutuk haji hadi pedah apa?